Mail info@woonveste.nl of bel (0416) 37 87 80
Ga naar de inhoud
Woning accepteren of weigeren

U bent helaas te laat. Wij bieden de woning dan aan aan de volgende kandidaat op de lijst. U kunt deze woning niet meer accepteren.

Bij de aanbieding die u heeft ontvangen zit een antwoordformulier. Vul dit formulier in en onderteken het. Stuur het vervolgens per e-mail terug naar ons. U kunt het formulier ook printen en in onze brievenbus doen.

Ja, dat kan. Voordat u beslist, mag u uiteraard de woning bekijken. Wel moeten wij altijd eerst uw gegevens controleren. We nemen daarna altijd contact met u op. Zijn de gegevens in orde, dan kunt u de woning bezichtigen.

Bij de intake controleren wij al uw gegevens. Vervolgens sturen wij u een aanbieding. Na de aanbieding moet u alleen nog het antwoordformulier aan ons terugsturen.

Dat kan op twee manieren:

⎼ Log in op uw account op www.woonserviceregionaal.nl. U ziet daar de aangeboden woning. Vink aan dat u geen interesse heeft in de woning en klik op "opslaan"

- Stuur ons een e-mail: info@woonveste.nl

Nee, dat heeft geen invloed op uw inschrijving. U moet wel even laten weten dat u geen interesse heeft in de woning.

Dat maakt niet uit. U moet wel altijd even laten weten dat u geen interesse heeft in de woning.

In de aanbieding staat voor welke datum u uw gegevens moet inleveren. In de aanbieding leest u ook tot wanneer u kunt reageren op de woning.

In de aanbieding staat de datum vermeld tot wanneer u kunt reageren.

Bel ons zodat we samen kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn: (0416) 37 87 80. Mailen kan ook: verhuurmakelaars@woonveste.nl.

U moet de volgende zaken opsturen:

  • Een inkomensverklaring van de Belastingdienst met daarop het verzamelinkomen. Deze mag maximaal twee jaar oud zijn. Ook als u geen inkomen heeft, moet u een inkomensverklaring opsturen.
  • Eventueel loonstroken of overzichten van uw uitkering.

Ja, dit is verplicht. U kunt een inkomensverklaring opvragen bij de belastingdienst.

Als ZZP'er moet u ook een inkomensverklaring van de Belastingdienst aanleveren. Soms vragen we ook nog een jaarrekening of prognose.

Een inkomensverklaring vraagt u gratis aan bij de Belastingdienst. Dat kan op de volgende manier:

⎼ Zelf downloaden op www.belastingdienst.nl. Hiervoor heeft u uw DigiD nodig. Log in en klik op 'Mijn gegevens'. Klik vervolgens op 'Inkomensverklaring opvragen' en het jaar. Er verschijnt een document dat u kunt opslaan of afdrukken.

⎼ Telefonisch aanvragen bij de Belastingdienst. Bel 0800 - 0543 (gratis) en houd uw burgerservicenummer (BSN) bij de hand. Let op! Het duurt vijf werkdagen voordat u de inkomensverklaring ontvangt.

Op een historisch uittreksel Basisregistratie Personen (BRP) staat hoelang u, uw partner en uw kinderen/medebewoners in uw huidige woning wonen en hoelang u in andere woningen heeft gewoond. Vroeger heette dit Gemeentelijke Basisadministratie (GBA) en soms wordt deze term nog gebruikt.

U vraagt een uittreksel uit de Basisregistratie personen (BRP) aan bij de gemeente waar u ingeschreven staat. Hierop staan uw naam en geboortedatum. Ook is hierop uw adreshistorie te zien. U kunt een uittreksel online of persoonlijk aanvragen. Als u het uittreksel online aanvraagt dan krijgt u het binnen enkele werkdagen per post toegezonden. Heeft u het snel nodig? Maak dan een afspraak aan de balie van het gemeentehuis.

Voor de gemeente Heusden kijk hier voor meer informatie.

Dat verschilt per gemeente. Meer informatie hierover vindt u op de website van uw gemeente.